האביב בשיאו: למה השיער שלי נושר?

האביב בשיאו: למה השיער שלי נושר?

 

בחילופי העונות בסתיו או באביב (שאותו אנחנו עדיין מרגישים עכשיו), מתרחשים כל מיני שינויים שלפעמים יכולים להיות קצת לא נעימים ובמקרים אחרים יהיו די מטרידים. אחת סובלת מנזלת ובעיות בדרכי הנשימה, אחר סובל מעיניים צורבות וישנם כאלה שסובלים מנשירת שיער.

בדומה לתופעות אלרגיות שונות, גם נשירת שיער מתרחשת בעיקר בעונות המעבר, שזאת תקופה בה מתרחשים כל מיני שינויים בטבע, שלפעמים משפיעים עלינו קצת יותר מדי. עכשיו, שלא תבינו לא נכון, נשירת שיער זה דבר טבעי שמתרחש כחלק מההתחדשות הקבועה של הגוף, אבל כשאנחנו מאבדים יותר שיער ממה שמתחדש, זה כבר יכול להיות סימן לבעיה.

למה בעצם השיער נושר?

בדומה לתאי גוף שונים כמו תאי העור לדוגמה, המתחדשים ומתחלפים באופן קבוע, גם זקיקי השיער שלנו מתחדשים ובמקומם צומחים זקיקי שיער חדשים. זה קורה כשהשערה מסיימת את מחזור חייה, אחרי שאספקת דם וחומרי ההזנה שונים מפסיקים להגיע ובמצב כזה, השיער נושר. בחילופי העונות המחזוריות הזו מתרחשת יותר מהר (בעיקר בקרב נשים) וכתוצאה מכך, השיער נושר לפני ששיער חדש מספיק לצמוח.

במהלך עונות מעבר, כשהקרקפת שלך מרגישה יותר מגורה ויבשה, זה יכול להאיץ את נשירת השיער, כי הוא חווה סוג של סטרס. כשאנחנו לא שומרים על שגרת טיפוח קבועה ונכונה של השיער, זה יכול אף להחמיר ובמקרים מסוימים גם להפוך למשהו כרוני, ממנו לא נסבול רק סביב חילופי העונות, אלא לאורך כל השנה.

טיפוח השיער מתחיל מבפנים

לא סתם אומרים "you are what you eat", כי הגוף שלנו מושפע באופן ישיר ממה שאנחנו מכניסים אליו. אז אם אנחנו רוצים לשמור על שיער מלא ובריא, כדאי שגם נזין את הגוף שלנו בדברים שיעזרו לו להיות כזה.
RICHER של Mayven, היא קפסולה שמרכזת בתוכה רכיבים טבעיים וחיוניים עבורנו ועבור השיער שלנו, אשר יכולים להזין את השיער מבפנים. קומפלקס הויטמינים, מינרלים ומיצויי הצמחים, מספקים לנו עושר של חומרי הזנה החיוניים לבריאות השיער, כמו ויטמיני B ואבץ, שלפעמים קצת קשה לנו לקבל אותם בצורה מספקת מהתזונה.

מזינים את השיער ושומרים עליו

אומנם בדומה לגוף שלנו, השיער שלנו מושפע ישירות ממה שנכניס אליו, אבל בניגוד לתאי הגוף הפנימיים המוגנים, זקיקי השיערה נפגשים יום יום עם העולם שבחוץ וגם מושפעים ממנו.

מנקים - חפיפה קבועה בשמפו ומרכך של ,Mayven העשירים בנפלאות הטבע כמו רוזמרין או זרעי חמניות הידועים בסגוליותם לשיקום השיער, מאפשרת לשקם את השיער שניזוק כתוצאה מחילופי העונות והסטרס שהשיער שלך חווה.

מזינים – מסכת השיער HAIR SPA של Mayven, היא כמו בוסט של אנרגיה לזקיקי השיער, כי היא מכילה ריכוז גבוה של שמן ארגן, ביוטין וקראטין, הקריטיים להזנה טובה ונכונה של השיער.

מגנים – שימוש בסרום לשיער של Mayven, מגן על השיער מנזקי היומיום השונים כמו חום, לחות או אבק ומעשיר את השיער בחומרי הזנה כמו שמן ארגן או רוזמרין, אשר יאפשרו לקרקפת להתאושש מכל מה שעובר עליה בתקופה זו של השנה.

השיער שלך אוהב שגרת טיפוח והזנה קבועה ועכשיו בעונות המעבר כשהוא זקוק לכך עוד יותר, זה הזמן להעניק לו הרבה חיות, בריאות והגנה.