במקום להזריק: שותים קפסולות קולגן בכל בוקר לעור זוהר ובריא מתמיד

במקום להזריק: שותים קפסולות קולגן בכל בוקר לעור זוהר ובריא מתמיד

 

תשכחו מקרמים יקרים, זריקות כואבות ומכשירים שדורשים זמן וסבלנות והכירו את הטרנד הכי לוהט בתחום הביוטי: במקום למרוח – שותים!

אחרי שנים של הזרקות וניתוחי פנים, גם בארץ הבינו שהיופי הפנימי חשוב יותר והחליטו להתחיל להשקיע יותר באורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, תזונה נכונה, ותוספי תזונה שעשויים לגרום לנו להיראות ולהרגיש טוב, כשהדבר הכי חם הוא הקולגן שמטפח את העור ממש מבפנים.

אז מה זה בכלל קולגן ולמה את צריכה אותו?

הקולגן הוא בעצם חלבון המהווה 80% ממשקלו היבש של העור, ו- 30% מכלל החלבונים בגוף. תפקידו להקנות לעור יציבות, גמישות ולחות המאפיינים עור צעיר ובריא. עם השנים, מתגבר ההרס של הקולגן ובנייתו המחודשת מואטת (כמו תהליכים רבים בגוף), מה שמזמין את הקמטים, ולתסמיני זקנה בעור. החל מגיל 21, כמות הקולגן הנוצרת בגוף יורדת בקצב של 1% לשנה.

בטח את שואלת איך ניתן להחזיר לגוף את הקולגן?

אחת הדרכים המהירות, הפשוטות והיעילות ביותר לצרוך קולגן בכמות גבוהה ונכונה היא באמצעות תוספי תזונה המכילים קולגן. תוספי אלו מגיעים בצורת אבקה או בכמוסות, ונוטלים אותם באופן יומיומי.


לקיחה יומיומית של תוסף קולגן תורמת לשיפור מראה העור ואת התוצאות אפשר לראות כבר לאחר מספר שבועות של שימוש יום-יומי.

אחת הדרכים המהירות, הפשוטות והטובות ביותר לצרוך קולגן בכמות גבוהה ונכונה היא באמצעות תוספי קולגן. תוספי קולגן מגיעים בצורת אבקה או בכמוסות, ונוטלים אותם באופן יומיומי.
לקיחה יומיומית של תוסף קולגן תורמת לכל היתרונות המדהימים הנ"ל,
ואת השיפור אפשר לראות כבר לאחר מספר שבועות!

אז מהם הדברים שחשוב לבדוק לפני שמתחילים עם תוסף קולגן?

בחרו בתוסף המשלב חומצה היאלורונית – החומצה ההיאלורונית משמשת כמרכיב בנייה, משמרת מים בעור ומושכת לחות ומשלימה את פעילות הקולגן. כמו כן, ודאו שהמינון של החומצה ההיאלורונית יהיה מספיק גבוה. ותרו על קולגן שלא עברו הידרוליזה – הידרוליזה היא למעשה טכנולוגיה המבצעת הוספת אנזמים לקולגן. אותם אנזמים מפרקים את הקולגן לחלקיקים מיקורוניים זעירים על מנת שיוכלו להיספג בקלות בגוף.

קחו בחשבון שישנן אבקות למשל אשר לא עברו תהליך הידרוליזה ולכן הן אינן יעילות בספיגתן. בחרו במוצר שיאפשר לכם להתמיד – על מנת להרגיש באפקטיביות המוצר, חשוב להתמיד בנטילה יום יומית. על מנת להתמיד בשימוש הקפידו לבחור שיטת נטילה נוחה – שימוש בטבליות מהיר ונוח יותר מאבקה ואינו מלווה בטעם וריח.
"מולקולת הקולגן גדולה מאוד, ולכן במריחה על העור היא אינה יכולה לחדור ולהגיע לשכבת הדרמיס, שם מקומה הטבעי"

לטיפוח יעיל מבפנים, אנחנו ממליצים לצרוך את קפסולות קולגן ספארק בכדי להשיב את הקולגן שאבד עם השנים